Informacje w sprawie odstąpienia od umowy (zwrotu produktów)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przypominamy, że kiedy robisz zakupy na stronach internetowych CoffeeNation, może przysługiwać Ci konsumenckie prawo odstąpienia od umowy. Dotyczy ono osób, które dokonują zakupów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową lub kiedy zakup nie ma charakteru zawodowego. Nie musisz podawać przyczyny odstąpienia od umowy (nazywamy je też zwrotem), a ustawowy termin na skorzystanie z tego prawa wynosi 14 dni, licząc od dostarczenia Tobie zakupionego towaru.
Aby odstąpić od umowy, musisz tylko dać nam znać.
Możesz to zrobić:
- przesyłając nam oświadczenie pod email: biuro@coffeenation.pl,
- prześlesz nam oświadczenie na piśmie pod adres: Modlińska 21, 05-092 Izabelin Dziekanówek.
Dla zachowania podanych terminów wystarczy, że wyślesz nam wiadomość, w której jasno wyrażasz swoją decyzję o odstąpieniu od umowy. Możesz też skorzystać z przekazanego formularza odstąpienia od umowy, ale to nie jest konieczne.
Jeśli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy (zwrot), zwrócimy Ci wartość zwracanego produktu. Zrobimy to niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, kiedy dowiemy się o Twojej decyzji. Jeśli to możliwe, zwrotu dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś podczas pierwotnej transakcji (albo na Twój rachunek bankowy), chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania, w zależności co nastąpi wcześniej.
Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie skuteczne, jeśli odeślesz nam zwracany towar na adres:
CoffeeNation, ul. Modlińska 21, 05-092 Izabelin Dziekanówek nie później niż 14 dni od dnia, kiedy poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odesłałeś nam towar przed upływem tego czasu. Pamiętaj, że musisz pokryć bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Przypominamy też, że są pewne sytuacje, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje. Dotyczy to szczególnie przypadków, gdy towarem jest:
1) rzecz, która ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia,
2) rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. otwarte opakowania kawy czy herbaty). W razie pytań – jesteśmy do Twojej dyspozycji.